Första inlägget i min nya blogg=)

Idag har jag inte gjort så mycket än ialla fall ;) men just nu sitter jag och väntar på att tove ska komma över =D haha vi ska ha roligt som fan idag och imorgon ska jag åka tåg till stockhol och vara där med familjen och shoppa eller vad vi nu hittar på =)

jag tänkte bara berätta lite om mitt sommarlov för jag har ju skapat en ny blogg och det stod saker på min andra blogg om mitt sommarlov så här är bara en liten del;)
Nu under mitt sommarlov har jag varit på västkusten och solat och badat men även gått runt och träffa en massa släktingar =) jag var där ungefär en vecka sen har jag varit och spelat på hästar det var också kul =) haha sen så har vi ju några veckor kvar så då hittar vi väl på ngt =) MEn jag har haft så kul med mina kompisar TOVE, MITRA och LEILA men just nu är leila bortrest i fem veckor...     jag saknar dig leila <3

Hakuna matata =)   



          

             

Kommentarer
Postat av: Mitra Babaey

<3<3

2008-08-08 @ 16:01:19
URL: http://perfektego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0