Utflykt

Igår var det fredag och jag och min familj hade bestämmt oss för att göra en lite utflykt=) Vi åkte först till Nyköping tror jag det hette=P . Där köpte jag en klänning den var svart och väldigt billig för jag köpte på halva rea priset =D. Sen  var det så fint väder så vi gick till hamnen och åt.. inte världens godaste precis men det gick att äta. Sen gick vi tillbaka till blen och åkte till Trosa =D haha min brorsa ba: jag vill åka till Kalsong =Dmen i alla fall när vi åkte dit började det hagla som fan ;) man kunde inte höra vad nån sa i bilen man fick skrika till varandra. Sen när vi körde in till en parkering i Trosa så satt vi där en15-20 minuter för att det var så mkt regn och vattenpölar=P men när det slutade regna gick vi ut och det var så gulligt där inne och fina små hus. Vi gick till ett glass ställe oc de hade såå god Glass =D jag köpte smakerna annanas split och lakrits åhh det var så gott=D. Nu var klockan typ 4 och nu skulle vi åka till södertälje.. Det började med att vi kom i en korsning och så kopm det en mercedes eller hur det nu stavas:P det vare typ 5 killar i bilen och de kom och slirade runt två varv de körde typ i 80km/h sen var det nära att de körde på en gubbe vi ba skrek för vi trodde de skulle köra på honom.. men när vi kom in i staden så var det inte så kul fanns inga affärer typ och litet var det.. så vi åkte typ hem direkt.. och var hemma typ18.00 men det var en kul och mysig dag med familjen<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0