Two days

Igår var jag med Tove och vi var ute och cyklade efter att hon fått tillbaka den efter typ vet inte två månader kanske... men sen började det åska och blixtra och vi försökte cykla ifrån det men sen kom vi på att det åker åt vårat håll och vi kommer ju bara längre och längre bort så vi cyklade hem till tove och precis när vi kom under taket vid hennes hus så började det spöregna haha så vi hade tur eller skicklighet ;) haha men sedan spelade vi SIMS fritid . HAHA Tove gjorde värsta snygga gubben :).. sen klockan tio åkte jag hem ;) 

 nyaste bilden jag hade på oss tillsammans ;)

 idag har jag varit och klippt mig , och just nu väntar jag på Emelie att hon ska komma med bussen så jag ska gå och möta henne =P. Sen vet jag inte vad vi hittar på men hon ska väl äta här och så.. ha det bra jag kanske skriver ett till inlägg vi får se puss love

   

bilder kmr senare ;)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan och tackar.

Jag har fått hjälp med min för jag kan ingenting om bloggdesign. Men det finns alltid massa här som erbjuder sin hjälp.

Ha en kul kväll!

2008-08-17 @ 19:51:07
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0