Hello =)



 Jag måste vara trög för jag förstår inte hur jag kan få den här bakgrunden  till min blogg , är det någon som kan förklara hur man gör vore det jätte snällt ;).

Till något helt annat ... Igår var jag med Eve och percy vi gick först och köpte pizza =P sen kollade vi på tv dem hade canal+ Comedy så där var det filmen Even den allsmäktige tror jag den heter =). Sen när klockan blev kvart i tio ungefär gick vi ut för att träffa johan sen pratade vi lite med han och sen var klockan halv elva och vi gick in till eve för att kolla på ARN ... När vi hade kollat på filmen typ en timme så kom plötsligt en jätte stor spindel krypandes på govet och vi skrek haha (hatar spindlar). och den försvann så vi kunde inte konsentrara oss på filmen men sen så efter en stund när vi lungnat ner oss så var klockan tjugo i tolv och då kom en till ännu större spindel det var den största spindel jag någonsin sett , den var så äcklig och läskig.. så eves pappa kom och sög upp den med dammsugaren för han vågade inte döda den med handen =P men sen gick jag hem det kunde ju ha kommit fler så det ville jag inte vara med om ;)

Puss ha det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0